Navigation bar

2. maaliskuuta 2015

100 days until ♥

Hui aika menee ihan älyttömän nopeasti, mulla on enään 100 päivää jäljellä, kun lähden kauan odotetulle kielimatkalle Maltalle! Mä en vois todellakaan olla tän tyytyväisempi mun tulevaan kesään, tää on musta ihan huikeeta, että mun vanhemmat antoi mulle tälläisen tilaisuuden lähteä Maltalle. Jottei tämä kuitenkaan ihan hehkutukseksi menisi, niin ajattelin kertoa tänne kuinka mä sitten oikein valitsin sen Maltan ja juuri EF:n!

Alusta alkaen mun oli tarkoitus lähteä Ellan kanssa kielimatkalle EF:n kautta jo kesäksi 2012, mutta sitten juuri ennen matkan varaamista asiaan tapahtui muutos, ja emme varanneetkaan kokomatkaa, eikä kumpikaan siis lähtenyt sinne. Nyt kuitenkin ensi kesänä mulla on viimeinen mahdollisuus lähteä kielimatkalle, ja se on todellakin ollut mun yksi todella suuri haave todella kauan, joten päätin sinne lähteä! Mä sain kaiken lisäksi mun kaverin sinne mukaan, joka on yhtä innoissaan kuin minä, niin uskon että siitä reissusta tulee aivan mahtava <3 EF on ollut mulle ja mun vanhemmille alusta alkaen se kielimatka järjestäjä, johon me luotamme ihan sadalla prosentilla, ja uskomme, että sen kautta tulen oppimaan todella paljon ja saan ikimuistoisia kokemuksia sieltä!
Mulla oli alunperin kolme kohdetta, joihin olisin tahtonut lähteä, Iso-Britannia, Malta sekä California. Kuitenkin mun vanhemmat heti päätti, että tuo California on unohdettu erinäisistä syistä! Iso-Britannia sekä Malta jäivät vaihtoehdoiksi, ja lopulta päädyimme kaverini kanssa Maltaan, koska siellä on lämpimämpää ja kesäisempää luultavemmin kuin Englannissa. Ja nyt mä olen niin tyytyväinen tuosta valinnasta, kerrankin pääsen ilman vanhempia tai siskoa ulkomaille ja vielä mun todella hyvän ystävän kanssa <3 Mä uskon, että tästä kesästä tulee todella ikimuistoinen ja ihana joka tavalla! 

Mä ootan tuolta kielimatkalta todella paljon, mutta en mitään kovin erikoista, kuitenkin odotan sitä lämpöä ja uusia ihmisiä keihin siellä pääsee tutustumaan! Ja shoppailumahdollisuuksia ja niitä upeita rantoja, joita sieltä löytyy. Varasimmekin heti sinne jonkun lisäpaketin, jotta pääsemme eri rantakohteisiin ja muihinkin paikkoihin, kuten vesipuistoon sekä pääkaupunkiin. Myös se ruoka, mitä etelän maista saa, on jotain niin hyvää, että vesikielellä oon sinne kyllä menossa! Myös ne illat ovat mun mielestä ihan mielettömän ihania, ihmiset ovat sosiaalisimpia juuri ilta-aikoihin, ja kadut kuhisee ihmisiä, se on niin ihana tunne
Mun mielestä olisi kiva kuulla, haluatteko te lisää tälläisiä postauksia liittyen tuohon kielimatkaan ja millaisia postauksia te haluaisitte sieltä? Ainakin ideana mulla ja mun kaverilla on ollut kuvata sieltä erilaisia videoita, koska niistä on ollut ainakin mulle todella suuri apu, kun oon matkakuumeillut tässä jo puolivuotta kohta! Mä uskon että tuosta tulee mahtava kokemus!

6 kommenttia:

  1. Mitä mieltä Jaakko on sun lähdöstä tonne? Sen ajatuksia tosta sun matkasta? Oisko se halunnu mukaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaakon mielestä mun lähtö on ihan fine, et se on ilonen mun puolesta :) Ja sen mielest on tärkeet et saan toteuttaa mun unelmia ja et saan uusia kokemuksia! Ja tottakai se olis halunnu mukaan, mut kyl me viel yhes keritää paljo matkustelemaa muulloinki :)

      Poista
  2. Malta on aivan ihana paikka, St' Julians ja sen keskusta varsinkin, Golden Beachia unohtamatta! ♥ oivottavasti sun reissusta tulee unohtumaton! Nauti ihan tosi paljon reissusta! :)

    Terv. Maltalla 2012 EF.n kautta kielimatkalla ollut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, ihan mielettömän ihana kuulla että tykkäsit♥ Mä todellakin aion nauttia siitä, niin kauan sitä on odotettu ja nyt vihdoin sinne! Olis ihana kuulla lisää millaista siellä oli :)

      Poista
  3. Meikä kävi STS:n kautta Jerseyssä Ranskan ja Iso-Britannian kupeessa 2012 kesällä ! Toivottavasti sinulle jää paljon upeita muistoja matkasta ja reissu menee ylipäätään hyvin! :) Maltalla ainakin on varmasti lämmintä, Jerseyssä saarivaltiona oli pikkuisen vaihteleva sää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mielettömän ihana kuulla, että säkin oot saanut tälläisen mahdollisuuden! :) Tuo sunkin kielimatka paikkasi kuullostaa ihanalta, ainakin itse tahtoisin vielä käydä Ranskassa! Ja toivotaan näin♥

      Poista