Navigation bar

29. elokuuta 2015

Greetings from Kos!

Heippa! ❤️ Mun piti tehdä teille postaus ennen tätä mun lähtöä, ja se tuolla luonnoksissakin odottaa julkaisua ja oikolukua, mutta aika ei yksinkertaisesti vain riittänyt siihen! Nyt ollaan siis päästy perille tänn Kosiin ja pakko näin heti alkuun sanoa, että tää on kyllä niin ihana paikka, varmasti tuun joskus toistekin :)

Untitled

Täältä oon ainakin tekemässä teille postausta sekä ensimmäisen matkavideon! Oon ihan innoissaan ollut täällä kuvailemassa erilaisia videopätkiä ja tosissaan toivon, että ne näyttää myös kotonakin juuri siltä miltä oon aatellut, haha :-D
Untitled

Tän postauksen oon siis tehnyt kännykällä, enkä tätä sovellusta oikein osaa käyttää, joten pahoittelen tämän postauksen ulkonäköä! Postailen varmaankin lisää täältä vasta kotona, niin saan noita järkkärilläkin otettuja kuvia käyttöön! Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille ❤️

4 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten ihanan näköistä! Tuli kauhee matkakuume itellekki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Mulla taitaa olla joku krooninen matkakuume, kun kokoajan tekis mieli vaan matkustella :D

      Poista
  2. Aivan ihanan näköistä ! Erityisesti tuo alimmainen kuva näyttää mun silmään kivalta :) Ja uusia matkapostauksia odotellessa !

    http://www.lifestylefortomorrow.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! :) Ja ihanaa että näitä jo odotellaan, mäkin ootan innolla että saan kuvat koneelle ja pääsen niitä muokkailemaan :-D

      Poista