Navigation bar

21. syyskuuta 2015

Uudet rakkaus farkut!

Nyt päästäänkin pitkästä aikaa taas tuttujen vesien äärelle, nimittäin taas pitkästä aikaa ajattelin toteuttaa teille asupostauksen. Tällä kertaa mun lempparina toimi boyfriend farkut, joita oon vieroksunut tähän päivään asti. Samoihin aikoihin mulla on ollut joku salainen himo löytää jotkut kivat boyfriendit ja sellaisethan mä mun mielestä löysinkin muutama viikko takaperin! Oon ihan rakastunut näiden rentoon lookkiin, olematta kuitenkaan epäsiistit.

DSC_0060m

DSC_0038m

Asuna mulla toimi todella simppeli, mutta mun mielestä ihan kelpo asu moneenkin tapahtumaan - sopii niin kouluun kuin shoppailuun ja miksei vaikka illanviettoonkin! Oon jotenkin ihan rakastunut tälläisiin monipuolisiin mutta simppeleihin asuihin, haha :-D Onko tällainen asu teidän mielestä HOT vai NOT?

DSC_0062m

DSC_0029m

DSC_0042m

Shirt - Cubus | Jeans - Zara | Shoes - Stockmann | Bag - Michael Kors
Watch - Daniel Wellington | Bracelet - Glitter

Nyt alkaakin pikku hiljaa toden teolla näyttämään syksyltä, se jos mikä on mun mielestä ihanaa aikaa! Rakastan istua kahviloissa kavereiden kanssa juomassa lämmintä kaakaota, ottaa asukuvia entistäkin värikkäämmässä luonnossa, herätä sateenropinaan sekä nauttia syksyn tuomasta tuoksusta. Onko siellä toisia, jotka on yhtä innoissaan syksyn tulosta kuin mä? 

10 kommenttia:

  1. Ääää niin ihana asu! :3 ♥

    VastaaPoista
  2. kiva asu!! hyvin oot osannu yhistää noi farkut niin ettei tuu sellasta kunnon boyfriend asua :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäät! Ja mäkään en varsinaisesti ihan perus boyfriend asusta tykkää, ripaus naisellisuutta tarvitaan aina joukkoon ;)

      Poista
  3. Syksy on paras vuodenaika! Tuun lainaan sun kenkiä, ihanat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja tervetuloa lainailemaan, mäkin tykkään noista <3

      Poista
  4. Todellakin hot!! Noi on ihan täydelliset farkut ja sopii sulle tosi hyvin❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! <3 Niin ihanaa saada tälläsiä piristäviä kommentteja!

      Poista